·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Haziran 2016 00:00 Öncelikle kitabın başında en sonunda ne olacağından bahsetmesine rağmen elinizden bırakamadığınız ve gerçekten "Nobel'i sonuna kadar hak etmiş" diyebileceğiniz akıcı bir anlatım içeren eser.
Kız ile öldürülen kişi arasındaki ilişki çok havada kaldığı için 1 puanı kırıyorum.
Ama kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum.