Cok daha acı dolu hikayeler okumuşumdur, ancak son ada kitabındaki hikaye beni cok etkiledi. Ağaçların kesimi ile başlayıp, onca hayvanın ve bir doğanın katledilmesini okurken yaşadım. Günümüzde insanoğlunun doğaya yaptıklarını anlatan bir eser olduğunu düşünüyorum.