·405 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Eylül 2020 13:17 Ahmet Ümit 'in kaleminden okuduğum 2. roman. Nasıl desem nasıl anlatsam. Harika bir kurgu, harika bir dil.Okurken kitabın sayfaları arasında kayboldum, zamanın nasıl geçtiğini unuttum. Her şeyiyle harika harika harika...