Öncelikle kitabı beğendim ve kitabın, okurlarına her yönden olumlu getiriler sunmakta olduğunu düşünüyorum. Özellikle de gençlere. Disiplinli çalışmadan, karakter eğitiminden, bireyin kendisinde memnun olmadığı huylarıyla nasıl başa çıkabileceği gibi birçok konuda yol göstermektedir.