·391 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mayıs 2016 14:09 Böyle güzel bir kitabı okuduğum için çok mutlu oldum. Peyami Safa'nın okuduğum ilk kitabıdır ve tüm kitaplarını okumaya karar verdim. Peyami Safa'yı okumanızı tavsiye ederim hepinize. Böyle kaliteli yazarlar okunmalı mutlaka.