Erken olgunlaşan bir çocuktum. Bir çok şeyi anlarım. Ama anlamak ile bunları kabullenmek arasında fark var. Keşke insanlar da bunu bilselerdi.
Sayfa 32·Kitabı okudu
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.