Bence en iyi Jo Nesbo kitaplarından biri. Kitabın sonuna kadar heyecanın bir an bile eksik olmadığı, zeka örülü kurgusuyla bir polisiye başyapıtı. Olumsuz eleştirilere kulak asmayın. Jo Nesbo'nun çok iyi bir polisiye yazarı oluğunu zaten bütün dünyadaki tirajı kanıtlar niteliktedir.