·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Temmuz 2020 22:11 Seride en sevmediğim kitap diyebilirim.Kitap sanki serinin sırf 3 kitaba tamamlanması için yazılmış gibi.Yani pek akıcı olduğunu söyleyemeyeceğim.Ama seriyi tamamlayıp içiniz rahat olsun isterseniz o size kalmış.
:)