·975 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Aralık 2019 08:19 Uzun olması gözünüzü korkutmasın. Bittikten sonra keşke daha uzun olsaydı dedirtiyor. Serinin en sevdiğim 2. kitabı. Ayrıca gözyaşı dökeceğiniz ilk kitap. Biraz da "potterhead" olma çizgisi gibi görüyorum. Eğer ilk dört kitabını da okuduysanız bu kitabı okurken "potterhead" olma ihtimaliniz oldukça yüksek.
Keyifli okumalar!