·690 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Nisan 2020 09:04 Serinin en beğendiğim kitabı. Gözyaşlarım sel oldu. Harry'nin bir anlık ölümü, Narcissa'nın Voldemort'a yalan söylemesi, Neville'nin Nagini'yi öldürmesi ve Severus... Ne yazarım bilemiyorum. Serinin en başından beri o kadar çok ön yargılı davranmışım ki. Anlatamam. Belki de öyle olmalıydı. Alan Rickman "Ben sevmemen gereken karakterim." demişti zaten. Taşlar yerine oturuyor, hiç boşluk bırakmadan.