·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Temmuz 2020 09:18 O kadar dolu dolu bir seri okuduk ki, bu beklentilerimin altında kaldı. "potterhead" iseniz evet alıp okuyun kesinlikle. Ben de okudum, kötü değil kesinlikle ama böyle bir seriye yakışacağını sanmıyorum. Ama eğer "potterhead" değilseniz fazla sıkacak sizi diye düşünüyorum.