Hayatımda okuduğum en mantıklı hikaye
"ELMA ADLI BİR KIZ VARDI.DANS ETMEYİ ÇOK SEVERDİ.DANS ETTİ,DANS ETTİ VE SONUNDA AYAKLARI SOSİSE DÖNDÜ.SON."
Sayfa 60·Kitabı okudu
1000Kitap
··1 alıntı·
55 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Dndksjsjsj mükemmellllll