Yine harika bir felsefe daha okudum. O kadar net ve hayatları o kadar kolay özgür mutlu hale getiriyor ki yazdıklarıyla bize düşen o yazılanlara uymaktır. O zaman belki zordu ama şimdi biz zorlaştırıyoruz. En çok üzüldüğüm nokta bu kişilerin acımasızca yapılan ölümleridir. Seneca - Gladyatör Kararını Arenada Verir