Uyudunuz mu??
·
7 Gösterim
17 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Uyuyorum.
😂 😂 😂
BEN RÜYAMDAN YAZIYOREM KAFAM MUQ fazla takılmayın banaaağ neysseee hadi halay çekek
"mu" eki ayrı yazılır.
Uykum yok. Çok sıkıntım var çookk
BARAN...
Gönderi Sahibi
niye