Güzel,akıcı bir kitap.Gotik edebiyatın hoş örneklerinden. Savaşta yaralanmış bir askerin hava değişimi amacıyla gittiği uzak bir konakta pansiyoner olarak kalırken konak sahipleriyle yaşadığı ilginç olaylardan bahsediliyor.Bir solukta bitirebileceğiniz bir kitap tavsiye ederim.