Puan vermedi·432 syf.··Beğendi
· Karamsar olup varolmaya çalışma arzusu..
Insanlara karışdıkça insanlıktan çıktığımı gördüm...
Bir insan gerçekten yalnızlığa rağmen mutlu olabilir mi? Mutluluk gerçekten insanın yalnız kalmasında mi?
Insanın kendi özüne dönmesi, kendiyle olması, insanın kendi olması için yeterli ve gerekli mi?
Irvin yalom içsel arayışın birey olmaya etkisini irdeliyor...