·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Eylül 2020 09:18 Gülseren Budayıcıoğlu'nun okuduğum 2. Kitabı bu. Keşke ilk bundan başlasaydım diyorum. Çünkü çok etkileyiciydi. Her insan farklı bir dünya aslında. Kitapta bu çok net anlatılmış. Her insanın yaşadığı acı, sevinç, hüzün, mutluluk vs... O kadar farklı ki. O kadar farklı hayatlar ki... okurken bazen imreniyor bazen iyiki ben de böyle bir şey yok deyip Yaradana şükrediyorsunuz. "Aile" kavramı ve önemi kitabında o kadar güzel işlenmiş ki... Hayata sağlıklı bireyler bırakmak için ailenin önemini bir kez daha çok net anlıyorsunuz. Kitapla birlikte neler yapmak ya da yapmamak gerektiğini çok iyi kavriyorsunuz. Kitap benim için artık bit "başucu" kitabı... Çünkü içinde sizi yönlendirecek yol gösterecek çok değerli notlar var...
Okunması hem de çok okunması dileğiyle....