·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Eylül 2020 12:41 Bence hikayeler bize hayatı ve insanları derinine düşünmemizi , bazı durumları daha iyi görmemizi sağlayan küçük kesitler. Gayet keyif ile okudum bize sunduğu her insan ve hayat modellerini galiba olay biraz hikayenin daha da içinde.Bazen cümleleri tekrar okumak zorunda kalıyorsun ama bu galiba okumayı daha keyifli hale getiriyor. Dili anlaşılır, açık , yer yer karmaşık cümleler olsa da özünde verdiği düşünceler belli.