Oldukça sürükleyici bir kitaptı. Kayıp bir çocuğun bulunması için ailesinin verdiği mücadele konu edilmişti. Bir taraftan esrarengiz cinayetler işleyen bir katil anlatılıyordu. Kitabın sonlarında hikayeler birbirine bağlandı. Bu kadar heyecanlı ilerleyen bir kitabın daha şaşırtıcı bir şekilde bitmesini beklerdim. Yine de güzel bir kitaptı.