Serinin en son kitabını ilk okuyan ve çok büyük hata yapan birisi olarak bile çok fazlasıyla sevdim. Lise çağlarından itibaren Ayşe Kulin’in kitapları okuyan ve kalemine hayran olduğum, benliğimi bulduğum yazarın hayatını kaleme aldığı son eseri beni daha da bağladı. Ne tür şartlardan günümüze geldiğini, neler yaşadığını anlamak empati kurmak çok keyifliydi. bir sonraki sayfada sanki bende olayların içinde birisi gibi acaba ne olacak diyerek ilerledim ve hiç bitsin istemedim. daha önceki seri kitaplarını da edinmek istiyorum. Yazarın hayatını merak edenlere tavsiyemdir. Mutlaka okunmalıdır... Ayşe KulinHüzün - Dürbünümde Kırk Sene (1964-1983)