9/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2020 64. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 27 Eylül 2020 01:33
Tabi ilk okumamda kitabın tadına varmıştım; fakat insan bir yemeği beğenir, yer ve karnını doyurur ya, sonra tekrar acıkır ve yemek ister; benim de bu kitaba yaklaşımım böyle oldu. Doyamadım, uzaklaşamadım ve her zaman kitaplığımın en kolay ulaşılabileceği yerinde bulundurdum. Hani hayattan nice nice dersler almış ve hayatı tecrübe edinmiş bir kişi sana öğüt verir ve işine o kadar yarar ki o öğüt, bu kitap da benim için öyle oldu. Ufak bir umutsuzluk olsa hemen O'na koşardım. Keşke 80 sayfa değil de 300 sayfa olsa belki de kafamdaki açlığı bir nebze doyurabilirdim. Ali Fuad BAŞGİL 'in şaheseri '' Gençlerle Başbaşa'' Ülkemizde orta okuldan itibaren okutulmalı bence her okuyanın(!) okuması gerek, ısrarla okuması gerek... Bir öğretmen arkadaşımın okuttuğu 6. sınıf öğrencilerine 50 küsur alıp hediye ettim; az da olsa mutlu oldum sanırım... Ya da kafamdaki açlık bir nebze de olsa azaldı.
Gençlerle BaşbaşaAli Fuad Başgil · Yağmur Yayınları · 202419,2bin okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.