Öğrendiğim bilimsel bilgiler beni ne kadar şaşırttıysada aralardaki hikayenin bu kitabın sonundaki kurgusu beni daha çok etkiledi. Kalbim çocuk öldü diye hızla çarparken rüya olmasıyla rahatladı ve derin bir nefes aldım. Sonra adam öleli 9 ay oldu demesiyle kalbimin üzerini hüzün bulutları kapladı. Ve şimdi asıl merak ettiğim kadının yanındaki adamın kimliği. Çünkü böyle bir ayrılığı unutmak 9 aydan kısa sürebilir miydi?