Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 24 Eylül 2020 15:46 gerçekten çok güzel bir serüven,roman değil de daha çok hikaye tarzında olmuş bu eseri stefan zweig'in
bir erkeğin bir kadının iç sesi olması beni çok etkiledi.
günümüzdeki pek çok kadın da bu durumda,istemedikleri bir ilişki yaşıyorlar ve daha sonra bu ilişkiye son verince nasıl olur nasıl yapar gibi sorularla karşı karşıya kalıyorlar.kitap tam olarak bunu ele almasada en çok dikkatimi çeken durum bu oldu.zaten stefan zweig in eseri...
ben çok beğeniyorum ve yine müthiş bir eser olmuş.
okuyun,okutturun :)