Bu kitabı Okurken "Hadi canım, bu olay böylemiymiş ya da vay anasını" gibi sözcükler sarf edeceğiniz bir kitap.Tarih alanında okuduğum ilk kitaptı ve bence de tarih okumaya ya tarihi romanlarla ya da bu kitapla başlanmalı.Güzel Kitaptır.
Bunu Herkes BilirEmrah Safa Gürkan · Kronik Kitap · 20204,420 okunma