Çok ilginç bir kitap. Açıkçası okuyup bitirdiğimde beğenmedim fakat sonrasında kitapta geçen olaylar, verilmek istenen mesaj, örgü, karakterler hepsi beni düşündürmeye başladı. Kendimle ilgili bir takım şeyleri sorgulamaya yöneltti. Ilginç bir kitap...