·384 syf.····Okunma: 30 Eylül 2020 10:57 Bu kitap bence zorlama bir roman olmuş.
Fikri açıdan ya da bilgilendirme açısından güzel denebilir .Ama ben edebi yönünü zayıf buldum.Şöyle akıp gidivermiyor.Belki klasik roman anlayışının dışinda değerlendirilebilir .