Aslında değer verdiğimiz ve canımızdan çok sevdiğimiz insanların gözünde onlara verdiğimiz karşılıksız onca maddi ve manevi desteğe rağmen bir "hiç" de olabiliyormuşuz. Sahi değer mi gerçekten başka insanlar için canımızı bu kadar çok dişimize takmaya ve gırtlak patlatmaya?