·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Eylül 2020 15:56 Oğuzhan Uğur gerçekten çok yakından takip ettiğim ve benim için çok özel biri. 67 kitabını aldığımda öyle çok yüksek bir beklentim yoktu. Ha, tabii ki kalemine güveniyorum Oğuzhan'ın ama yine de ilk kitabı olduğu için mükemmel ötesi bir şey beklemedim. Ama sanırım yanılmışım.
"67 hakikatin göz ardı edilen kıyılarında, varoluş sancılarının tam ortasında, sahici, sarsıcı ve sürükleyici bir hikaye. Oğuzhan Uğur'dan iddialı bir ilk roman..."