·206 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Haziran 2016 16:08 Çocukların gözünden büyüklerin yaptıkları doğruları, yanlışları, davranışları, açıklanamayan soruları cevapları içeren güzel bir kitap. Akıcı ve sade bir dille anlatılmış olmasına rağmen mektuplaşma olarak konunun ilerlemesinde biraz sıkıldım diyebilirim.