·418 syf.····Okunma: 30 Eylül 2020 00:50 Elif safağın okuduğum ikinci kitabı yorumlarına bakmadan almıştım kitabı okumaya başlayınca benim gibi düşünen var mı diye yorumları inceledim tabi ki varmış. Türkleri ve müslümanlığı ancak bu kadar aşşağılayabilirdi kitabın başından sonuna kadar türkleri iyi anlatan hiç mi bi kelime olmaz. Hele müslümanlığı bu kadar hafife almadı beni delirtti. Sırf yarım bırakmak istemediğim için bitirdim. Almak istediğim bir çok kitabı vardı ama asla almayı düşünmüyorum.