·145 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ağustos 2020 14:18 Var olmak şu sıralar okuduğum en verimli kitaptı. Kitap çoğu kez yaşamımızın hiçliğini, bu dünyada bir rota tutturamayışımızı çok acı bir gerçeklikle yüzümüze vursa da böyle kitaplar okumaya daha çok ihtiyacımızın olduğunu düşünüyorum. Düşünmeye sevk ettiren, harekete geçmeye zorlayan, varlığımızın ne amaçla yaratıldığını fakat nereye doğru sürüklenmekte olduğunu sorgulama teşebbüsünde bulunduran bir fikir kitabı. Hayatımızın her dönemine eşlik edebilecek donanıma sahip ve bir kere okumanın yetmeyeceği kadar kıymetli bilgilerle yüklü. Çokça rahatsız eden ama doğruyu bulmaya çokça yönlendiren bir kitap. Lafı çok uzatmaya gerek yok, bu kitabı alın ve okuyun.