·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ekim 2020 13:42 O kadar güzel işlenmiş bir hayat hikayesi kitabı olmuş ki, kendimi okurken o ailenin bir diğer oğlu sandım. Her ölenin ardından kardeşimmiş gibi bende üzüldüm, her mutlu haberde ailenin evladı gibi sevindim. Kesinlikle tavsiye ederim...