4/10
·414 syf.··
Beğendi
·
2020 142. kitabı
Mine ve Metin'in anne baba olmakmyolundaki serüvenini okuyacağınız #benmine kitabını #okudumbitti Yazarımız anne adayı Mine'nin  gözünden yazmış olsa da ben kadın yazar kalemi alamadım. O duyguları kadın yazar tasvirlerini ve duygularını göremedim. Sakin sularda  kitapları sevenlerin seveceği bir yazım tarzı olmuş. Bana göre  eşlerin arasındaki sohbet 'aşkım nasılsından' daha ileri gitmeli ve duygular çok daha derin aktarılmalıydı.  Fazla yüzeysel kalmış sohbetler. Bahsedilen tedaviler kesinlikle güzel arastırılmış  ancak bazı yerler yinede yüzeysel geçilmiş. Örneğin: sperm toplama operasyonu günü çok daha derin duygularla anlatılabilir. O bölümde de  Metin'in gözünden duruma  bir bakılabilirdi. Genel olarak sakin ve dili sade kitap severlerin seveceği ama benim gibi kitapla yaşanların  eksik bulacağı bir tarz. Kitabın ikinci yarısında sperm bankasında yaşananlar ileri derecede bir hayal ürünü. Ama toplumun böyle yöntemlere alışması yönünden de güzel. Mine'nin ağzından çocuk özlemini  çok daha fazla okumak isterdim.  Arka kapak: "Çok yoruldum! Her yeni aya bu sefer hamile kalacağım diye başlamaktan, negatif çıkan testlerden inancımı yitirmemeye çalışmaktan artık çok yoruldum. Sürekli, acaba hamile miyim diye düşünüyorum, her zaman gerginim, hep kendimi dinliyorum. Artik bir çocuğum olsun istiyorum." @azuyucokoku moderatörlüğünde @ben_mine
Edebiyat
Ben MineTufan Önal · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık (KDY) · 202011 okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.