Adalet adalet diye kıvranırken hayatın ta kendisinde kaçırdığımız adaleti hatırlatan bir gerçeklikti okuyuşum... Her ne kadar göreceli olsa da "iyi bir hayat" ile başlayıp kötü olma ihtimaline denk gelen ve yine göreceli "kötü bir hayat" başlangıcıyla zirveleri yaşayan muazzam bir eşitlik bence hayat. Kimsenin kimseden fazla acısı kalmıyor bu terazide.