6/10
·584 syf.··
2020 29. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 30 Ağustos 2020 22:00
Kitabı okurken bir TÜRK olarak bende herkes gibi ecdadımla gurur duydum,milli duygularım inanılmaz kabardı,bende o dönemde yaşamayı o savaşlara katılmayı çok istedim fakat kitapta o kadar çok karakter var ki ben içlerinde kayboldum.Hangi karakter kimdi hangisi onbaşıydı hangisi yüzbaşıydı kim kimdi aklımda tutamadım sürekli okuduğum sayfalara tekrar dönmek zorunda kaldım.İsimler zaten eski Türk isimleri olduğu için akılda kalıcılığı az olduğu gibi bir de çin isimleri de işin içine girince hafızam allak bullak oldu.Bir de olaylar bir anda bitiyor ve bir anda başka yerden başlıyor tam bir bütünlük yok kitapta.Kitapta en çok beğendiğim yerler ise ozanların harika şiirleriydi,bazı şiirleri ikinci kez okudum çok güzeldi.
BozkurtlarHüseyin Nihâl Atsız · Ötüken Neşriyat · 202017,9bin okunma
·
58 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.