·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ekim 2020 05:16 Klasik bir hikayesi olsa da, yazarın hayatiyla bagdastirdiginizda onun ne tarz yaraları olduğunu anlayabiliyorsunuz. Biraz sabirla okumaniz gerek. Hikaye sonlara dogru canlanıyor. Acikcasi daha agır bir gurur, daha zor bir hikaye beklemistim. Ama yazildigi dönem icinde dusununce yeterli tabiki. Okuyun, cunku bir kadinin olmamasi gereken halini de gostermis, olmasi gereken halini de. Okunmaya deger yinede benim icin.