Kitap kızımın, genç okurlara yönelik yazılmış ama her yaştan okuyucunun okuyunca etkileneceği bir konuda ve üslupta yazılmış. Engelli bir kız çocuğunun iç sesi.. Engellilerin çevreden beklentisi çok samimi anlatılmış, davranışlarımızı sorgulatiyor ister istemez. Hayata eksi 100den başlamanın zorlukları ve onyargilarimiz.
Çevremize karşı daha duyarlı olmak,huzurlu bir toplum ve sağlıklı ilişkiler kurmak çok da zor değil aslında. Empati ve iletişim yeterli. Ortaokuldan itibaren herkesin okuması gereken bir kitap diyebilirim .