Nedense Agatha Christie okumaya çok geç başladım. Aslında genel olarak okuma serüvenime polisiye romanlardan başlamış biri olarak nedenini pek bilmiyorum.Ama artık bu durum değişti çünkü yazarın okuduğum ilk kitabını çok sevdim. Kitabın ilk kısmında düşüncem herhangi bir sürpriz olmayacağı belli ipuçlarını birleştirip bir katil ismi söyleyeceği yönündeydi. Kitap bildiğiniz dümdüz bu yönde akıyordu. Ama kitabın 2. kısmı diyebileceğim bölümlerde aaaa hadi canım dedim içimden. Nasış yön değiştirdi öyle akış bir anda. Herkul Poirot karakterinin diğer tüm maceralarını en kısa sürede tamamlayacağım. Dili zaten çok akıcı hemen bitiveriyor tavsiye ederim.