Puan vermedi·504 syf.····Okunma: 10 Ekim 2020 10:49 Kahraman 1990 tarihli günlüğünde "Oh mis." diye bir ifade kullanıyor (sayfa 62). 90larda oh mis gibi bir beğeni ifadesi yoktu. Böyle bir durumda fıstık gibi demesi gerekirdi. Oh mis benim bildiğim günümüzde kullanılan bir ifade...hatta gençler kullanıyor çoğunlukla...
Bir tane zaman yanılgısı bu var. Ben de hemen üzerine atlamışım. Kitaptaki karakterlerin söylemleri o kadar kendileri ki...bir kitapta bu kadar farklı karakteri 15 sayfadaki sohbete sığdırarak yaratmak bir yazarlık marifeti...hepsi de farklı sosyal sınıflardan. Ama hikayede bir kurgu yoktu. Veya konu sıradandı. Özellikle Osman'ın iç çelişkileri daha iyi yansıtılabilirdi. Keşke gençler okusa, hayat dersi...