Türk edebiyatının temek taşlarından birinin yine okuduğum ilk kitabıydı. Genel olarak Türk klasiklerinde konu ve konunun bitirilişi beni tam anlamıyla tatmin etmiyor. Ama buradaki konu ilgimi çekti. Bir hastanın iç dünyasına şahit olmak gerçekten farklı bir bakıştı benim için. Beklentimden tamamen farklı bir son değildi ama özellikle son paragraf gerçekten uygun bir bitirişti. Çarpıcıydı. Oldukça hızlı akıyordu zaten kısacık bir kitap fakat içinde barındırdığı tahliller oldukça zengindi benim fikrimce.