·151 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ekim 2020 07:43 Bu kitabı herkesin okumasını tavsiye ederim. Fabl tarzında, yazıldığı Stalin dönemini kominizim ve kapitalizmi hicveden şahane bir kitap.
Okurken ben bunları bir yerden hatırlıyorum diye düşünebilirsiniz.