·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ekim 2020 17:45 Üstad bu eserinde 4 farklı hikayeye yer vermiş. Hikayelerde ana unsur din ve ahlaki değerler. Özellikle kitaba ismini veren ilk hikaye ise benim çok hoşuma gitti ve gerçekten çok düşündürdü. Yazar hikâyelerinde bizlere bilmediğimiz ahlaki değerlere işaret etmiyor. Üstadın bana göre yapmak istediği şey; Hepimizin bildiği inançlarımızı da kapsayan ahlaki değerleri çok iyi hikayeleştirerek yer yer ibret almamızı, yer yer de gülümseyerek yazarı onaylamanızı istemesi. Kısa yolculuklarda yada biraz dinlenmek için keyifle okunacak bir kitap. Kitabın arka kapağını kapattığınızda. Dimağınızda bir Tolstoy lezzetinin kalacağından şüpheniz olmasın.