Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 06 Ekim 2020 13:07 Kitaptan ziyâde kendimi inceleyeceğim.Ruhumdaki etkisini şu şekilde izâh etmeliyim! Bütün duygu ve düşüncelerimi tıpkı vücudumdaki sinir köklerini cımbızla tek tek yoluyorlarmış gibi yoldu bu eser.Allah'a varmak ideâlimi Allah'a yaklaşmak olarak değiştirdim.Yorulana kadar ağladım...
Merhameti Reis Bey eserinde somutlaştıran üstâd bu eserinde de ne kadar âciz olduğumu ve bu âcziyetin insanlığımı tamir ettiğini kesinleştirdi.
Acziyetimden bir şuur biçerek kendime yaşama idrâkimi şekillendiriyorum şimdi...
Okumalısınız, okurken ağlamalısınız, ağlarken anlamalısınız!