Puan vermedi·175 syf.··
2020 105. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 06 Ekim 2020 13:04
İçim ferahladı bee! "Yarabbi hayat ne kadar güzel , ama bizim gözümüz KÖR, kulağımız SAĞIR. Ancak DARA DÜŞTÜĞÜMÜZDE , PAÇAMIZ SIKIŞTIĞINDA görüyoruz bu güzellikleri. Bu kadar nimet! Bunların hangi birine şükretmeli? " Uzun zamandır böyle bir kitap okumaya ihtiyacım varmış da benim haberim yokmuş. Mustafa Kutlu'dan Alışık olmadığımız tebessüm ettiren birbirinden güzel mutlu, mesut hikayelerden oluşan çok tatlı,nahif bir kitap... Tam da umutların tükendiği yerde dünyada hala iyi insanların olduğuna inandıran bir kitap :). Allah'ım ne hoştu. Bazı hikayelerini okurken şaşkın şaşkın gülümsetiyordu beni, bazı yerlerde de mutluluktan gözlerim doluyordu. Mustafa Kutlu normalde hayatın gerçekleri ile yüzleştirip kitaplarının sonunu okuyucuya bırakan bir yazar ancak bu kitapta epey bir ters köşe yapmıştı ve benim açımdan bu kitabı ile yine gönülleri fethetti :)
Hayat GüzeldirMustafa Kutlu · Dergah Yayınları · 20195,1bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.