·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ekim 2020 21:51 Kitap çok akıcı ilerliyor, okurken hikayenin içinde yaşıyorsunuz ve çok yoğun acı hissediyorsunuz. Tabi gerçekte acıyı yaşayanların yanında hissedilen acı hiç.
Küçük bir çocuk bu kadar zor ve işkence dolu bir hayata nasıl dayandığına şaşıyor insan. Waris sadece bunlardan biri ve izlerini acısını yasaşada hayatını kurtarmış. Anatılmayan daha ağrını yaşamış ve yaşamaya devam eden onca insan halen var ya da yaşamını yitirmiş...