·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ekim 2020 06:06 Paulo Coelho beni şasirtmadi. Simyaci ile ayni lezzette bir cirpida okudum kitabi. Gerek akıcı dili gerek her cumlenin doluluğu bana iyi ki dedirtti. Bir baş kaldiri bir ozgürluk mucadelesi. Kendince belki de hayatinin ilk haksizliginin, intikamini aldigini sandi omru boyunca...ona acidim, hak verdim , anladim, takdir de ettim ...