·704 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Eylül 2020 17:34 Spoiler içerir...
Kitabı biraz yavas okudum fakat genel olarak beğendim. Raskolnikov'un cinayeti işledikten sonra yaşadığı psikoloji cok guzel yansıtılmış öyle ki okurken gerginliği ve heyecanı siz de hissediyorsunuz. Kitabin sadece sonu beni tatmin etmedi. Raskolnikov'un dine yönelmesi aslında cinayeti işleme sebebine cok ters düşüyordu ki cinayeti işlediği icin hic pişman değildi. Dine yonelmesi aslında biraz yenilmiş/yanılmış olduğunu gösterdi belki de. Dergi için yazdığı makaledeki dusuncelerine bağlıydı buna inanıyordu fakat sonra tükenmiş gibiydi yani pes etti aslında. Cinayetin yükünü taşıyabileceğini sanmıştı fakat öyle olmadı, hayatına devam edemedi. Gerçekten beğendim kitabı okumanızı tavsiye ederim.