9/10
·286 syf.··
Beğendi
·
2020 220. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Ekim 2020 16:37
Hiç bitmesini istemediğim kitaplarımın arasına bir yenisini daha eklemek çok güzel bir duygu. Okurken o kadar üzüldüm ve o kadar duygulandım ki... Gerçek olmalarına hala şaşırıyorum... Ne hayatlar var çevremizde de biz farkında değiliz. Sadece kendi sorunlarımız, dertlerimiz varmış gibi yaşıyoruz. Kitabı okurken içindeki her yaşam için "Keşke gerçek olmasaydı!" diyorum. Çünkü okurken bu kadar can yanıyorsa yaşayan neler hissediyordur kim bilir? Kitaptaki üç hayatın hikayesinde hep aile var. "Aile" o kadar önemli ki aslında, yetiştirdiğimiz her evladın geleceğinin kararmaması için bizler çok güzel aile olmalıyız. Çünkü bir çocuğun geleceği "Aile"de başlar. Çok uzatmayım kitap beni çok etkiledi. Gülseren Budayıcıoğlu'nun okuduğum 3. kitabı. Çok akıcı ve sürükleyiciydi. Okurken hem şaşıracak hem ağlayacaksınız.
Günahın Üç RengiGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201916,5bin okunma
··
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.