Kitap gerçek yaşanmış üç olaydan bahsediyor . Bu üç olaydan ilk ikisinde iki kişi sonuncusunda da bir kişi öldürülerek beş tane cinayet oluyor. Olaylar oldukça gerçek hayattan ve de ilgi çekici olmakla birlikte yazarın kalemini çok güçlü bulmadığımı belirtmek istiyorum. Bir hukukçu gözüyle kitabı okuduğum için benim açımdan bir mesleki talim oldu . Behramoğlu hukukun, işleyişin çarpıklıklarını ve Türk toplumunun sosyolojik yapısını tüm gerçekliği ile ortaya koymuştur. İçerisinde ideolojik bulduğum ifadeler de bulunmakla birlikte bu ifadelerde kendisi gibi düşünmeyenlere karşı gereksiz bir aşağılama olduğunu düşünmekteyim . Bu kitaptan yüksek bir edebilik beklemeden sadece cinayetlere ve cinayetlerin ilgi çekiciliğine odaklanarak okursanız tatmin olabilirsiniz. Kitabı özellikle hukukçu arkadaşlara daha ziyadesiyle işleyişi hiç görmemiş öğrenci arkadaşlara tavsiye ediyorum. Kitap benim açımdan okunabiliritesi olan ama şiddetle tavsiye edemeyeceğim bir kitap .