Ya öyle mi hemen para lafı ha belki de parasızlık...Her şeyi yapan paradır çünkü...Insanları en aşağılara indiren ve en yukarılara çıkaran...para ...ne malum ?Belkide bana para lazım...Oyle ya su anda cebimde beş kuruşum bilen yok. Haydi versene...Para insani işte bu kadar alçaltıyordu su an bu kelimeleri okurken tedirgin oldum Macide ve Ömerin sonunu merak ederken Bedri ile alakalı kafamda deli sorular...